la tecnologia m'acollona

aprofitant estos dies que estem de curset a la fenya i que preparem a la gent en diferents temes, ai decidit actualitzar una mica aixo. l'actualització no sirà només de text si no que tambe ficaré mes fotos del poble i coses que me trobi per la red.
A proposit de coses trobades a la red, va este post.
Com sabeu tots la tecnologia avansa cada cop mes rapida, encara recordo los primers intents en lo 8086 i despues les proves amb el 486 i el finestres 3.11 pa treball en grup... quins temps.... ara tot este mon va rapid, massa rapid. quansevol mindundi jovenet te una mega super hiper maquina que mos fa treure los colors i que ves tu només fa servir pa mirar penicules i capullejar en lo feisbuc!, que mal repartit esta lo mon...

A mi tot aixo de la tecnologia m'ha atrapat voluntariament, pero encara me resistixo a segons quines coses... exemples;
  • el meu telefono movil, truca i envia missatges... i prou! (encara que es tactil, pero dels baratos)
  • el meu ordenador no servix només pa les pelis, si no que encara hi treballo i força.
  • no tinc un mp3, o mp4 o lo que sigui... yo quan vaig pel carrer vull escoltar el trafic per si de cas m'atropella un cotxe.
  • no estic interessat ni flipo quan veig un IPHONE o un IPAD (encara no n'hai vist cap)
  • m'estimo més jugar al parchis, a la oca o al mahjong en fiches que no pas fer unes partis de PRO (els que no entenguin, PRO EVOLUTION SOCCER).
tot i dixant clar que m'agrada i que no, tecnologicament parlant, avui he trobat una cosa "surfejant" que si que m'ha dixat en la boca oberta. només penso en que com a de ser de compliat ensenyar a fer anar el trasto este... si quan fas doble clic i crear carpetes a molts els agafa un colapse nervios, jutjeu vatros mateixos...



Aqui l'enllaç a la noticia

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Collons, quins avenços la tecnologia, tu! Jo ja ho sas que si ja me faig la pixa un lio amb el meu pc, només me faltaria una màquina d'estes tàctils amb guants inclosos, molt fashion tot... jajaja

Ale, segueix disfrutant del teu super mòbil que només truca i envia missatges (com lo meu, que encara sembla més atrassat que el teu, perquè no és tactils ni res per l'estil, com a molt va a cops, que ja és dir massa...) i la teua super Wii, que això veig que t'ho has dixat i no comentes les partidilles que fas! jaja

xavi ha dit...

.... pobra llaneta la gana que ha patit..

A la citela estan ha dit...

Bueno, intentare anar actualitzant mes sovint... a ver si trobo coses "in" per a explicar...