memoria local, lo millor remei

Lo nostre poble canvia, canvia molt rapidament, dia a dia i aixo es molta velocitat. desde fa un temps estic recuperan una serie de fotos antigues que me passa el meu amic Santi.

Estes fotos son una verdadera fon de satisfacció per a mi ya que m'ajuden a recordar que era mora antes, que ha canviat o simplement veure la gent d'aquelles epoques. Per tot aixo i perque m'agrada li vai proposar un treball a Santi, bueno mol vam proposar conjuntament, totes estes fotos de la mora antiga, de la mora tranquila de la mora pasada s'han d'intentar reproduir, es a dir, intentar fer la mateixa foto que te 40 o 50 anys, pero a l'epoca actual. sira complexe i dificil perque hi ha edificis que no hi son, gent que no hi es, llocs inaccesibles, pero u provarem tot i tot.

Relacionat en tot aixo, en este bloc enllaço una serie d'albums de fotos, avui carrego un nou album, i m'agradaria que tots vatros visitants i amics gaudiu de les fotos i comenteu en esta entrada les vostre opinions i tambe perque no accedir gustossament a dixar instantanies antigues per a engrandir ancara mes la nostra memoria local, esta memoria que mos ajuda a tots a pensar en que o quines coses s'han fet be i quines no, i perque no, mirar de retornar les coses a temps passats.


au pos aqui queda!

visca el casc antic i visca la citel·la

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jordi,
tot i que me pareix molt xula la idea que teniu tu i Santi, he de dir que les teues paraules m'han impressionat... "Estes fotos son una verdadera fon de satisfacció per a mi ya que...". T'he imaginat seriós i fins i tot encorbatat i... mira, m'ha fet raro, per ser tu...
Res... VISCA LA CITEL·LA!

Kepa ha dit...

Pues alucinarías de lo que ha cambiado mi pueblo!!!!!! ya no lo reconocen ni los del PNV!!!! casas casas casas casas casas....y más casas

Conservar esas fotos antiguas como oro en paño.

P.D.: las friegas molan un "huevo"

ha dit...

Molta foto, molta foto pero jo ancara no tinc cap premi.
Així que "al loro".