ancara estic viu... espero!

despues d'este petit periode d'absencia torno a escriure algo. son les 7 i 57 minuts del mati, ara que comenó i justet veig les tecles per escriure. tinc unes quantes coses a mig preparar per ficar al blog pero es que sincerament no hai tingut tems. lo que si voldria estrenar, com a d'atres blogs, es una secció de "critica de cine".. sense anims de plagiar al noi de ca la carreres
lo que si ai tingut de fer estos dies es baixam alguna que atra pelicula de la red... si fai servir la "mula", pero qui no? que aixi la mà. de fet pensant en la velocitat que tinc d'ADSL sem baixin 10 pelis en 2 dos es molt molt raro, pero que hi farem.

a lo que anava, ahir vai visionar IRON MAN, una de les maravilles de la factoria marvel, la veritat es que esta força be, me pensava que siria mes "llarga" 
pero sincerament val la pena, tot i que simplifica molt la historia que es conta als comics dels mateix nom.
de fet lo que a mi mes m'agrada de la peli son los actors que fan de tony stark (iron man) i pepper pots (la secretaria.. pero vaya secretaria).

el sinyor starks es l'excel·lent Robert Downey Jr. i la secre bona es la nostra Gwyneth Paltrow, o sigui que esta bastan bona com a secre la pajara.
Bueno es una peli que recomano per a tots los que us agradin les recreacions del comic a les grans pantalles.

Com veureu ai canviat una mica de registre, ja que com a critic de cine hem de ser seriosos, no??
Aqui podreu trobar mes info sobre la peli i el personatge. Iron Man a la viquipedia, i Iron Man a imdb.

au pos aqui queda!

visca el casc antic i visca la citel·la

2 comentaris:

xavi ha dit...

De la mateixa manera que la industria de cinema s'ha inspirat en el gran món del comic, veig que tu t'has inspirat en altres grans blocs per fer-te critic de cinema, jeje (ho tenia que dir ;P)
A veure si ara les piles son bones i tornes a arrancar que entre tots ens anem empenyent.

mireia ha dit...

Doncs jo, com que de cine no hi entenc... doncs vull dir que, en primer lloc, el títol d'aquesta peli no m'atreu gens i... en segon lloc, que vagis amb compte amb l'escriptura riberenca, ja que cada vegada hi ha més faltes normativitzades... m'explico?
Au, pos, hasta pronte!