de nou an tots vatros

despues de una temporada de "sequia" blocaire, estic intentant reprendre la meua activitat normal. M'esta costant mol pero intento recopilar certes histories per a explicar. ultimament i col·laborant activament en el col·lectiu crit i revolta, altrament dit "Col·lectiu Correllengua".
Vai ser present a l'arribada de la flama, un acte emotiu i ple de emocions, fins i tot me va tocar portar un dels gegants i sincerament mu vai passar realment be, i vai tornar a establir contacte amb un "escenari" que tanta falta me fa.. pero aixo sirà un atre tema.
També me van proclamar "hereu" de l'illa de la independència, un espectacle inolvidable que espero tornar a repetir i que va servir per perdre una mica de por i respecte al nostre gran riu, espero tenir properament alguna de les fotos i aixi veureu graficament lo que va reprensentar per a mi este viatge.
Per ultim no voldria dixar de comentar una de les meues passions, encara que ultimament esta de "capa caida", degut a certes discrepàncies que no venen al cas. El teatre. com algun dels lectors sabreu, i els que no pues ara us ho dire, estic intimament lligat amb el grup de teatre de mora d'ebre, si ai fet alguna obra que atra i inlcus ai fet de director. per este fet vai assistir a la representació de la nova obra: "arsenic i puntes de coixi", en la "lengua del imperio", Arsenico por compasion". L'actuació dels meus "antics" companys de escenari va ser excel·lent, l'obra en si, a mi no m'apassiona, la trobo massa llarga i a estones complexa, pero realment felicitats a tots per la feina.

Finalment i per acabar voldria comentar un parell de temes; un es la imatge que veieu al bloc "No als cementiris nuclears", que animo a posar als blocs dels lectors habituals i l'altre es el reinteres amb tot lo referents a la percussió, de fet m'agrada molt i per ser mes concrets me fascinen una cosa que se diu en ingles "drum line" o be "drum cord", en catala seria algo aixi com a linea de tambors... mes o menos. per aixo fico uns videos que a mi me tornen realment boig, el primer es d'uns "americans" que son realment apoteosics i el segon es la drum cord de Basel, Suïssa que fan coses relament espectaculars.






au pos aqui queda!

visca el casc antic i visca la citel·la

4 comentaris:

mireia ha dit...

Ja que hai sigut informada de primera ma de l'actualisacio del teu bloc, t'hai de dir que: prime, posare lo logo de no cementiri nuclear al meu i, segon, has anat mai a la ruta del tambor de calanda? es espectacular, tambe.
au, a disfruta de la tarde lliure. a veure quan te passeges pel meu solc...

2teixidor ha dit...

Gràcies per posar el logotip de Cementiri nuclear NO

xavi ha dit...

Au au, això si que és publicitat blocaire de la terra :).
Per cert no és lo mateix, però passejant una nit per la Vº avinguda, no la de la Verdeguera, si no l'altra vaig veure uns crios amb els cubos de la basura (queda millor que cubs de brossa) i va ser una canya, doncs això.
Ah i ho sento volia anar al teatre, però em va sortir un afer i no vaig poder anar-hi :(

Anònim ha dit...

Vale, vale, he entès la indirecta, ja te passaré les fotos...